Trening sylwetkowy

Jest to trening ukierunkowany na kształtowanie sylwetki. Chcesz zbudować masę mięśniową? Zredukować zbędne kilogramy, a może po prostu wysmuklić ciało? Dobierzemy ćwiczenia oraz odpowiednią dietę, dzięki czemu Twój cel zostanie zrealizowany. Zauważysz zmiany nie tylko w swoim wyglądzie, dzięki regularnym ćwiczeniom poprawi się także stan Twojego zdrowia. Usprawniony zostanie układ sercowo-naczyniowy a mięśnie zostaną wzmocnione. Ponadto, dobry wygląd niewątpliwie doda Ci pewności siebie.Wybierz odpowiedni rodzaj treningu sylwetkowego: trening ukierunkowany na budowę masy mięśniowej, trening ukierunkowany na zrzucenie tkanki tłuszczowej, trening ujędrniający ciało – szczególnie polecany dla Pań.

Trening funkcjonalny

Doskonały dla osób z wadą postawy, problemami z układem ruchu lub uprawiających konkretną dyscyplinę sportu w której chcieliby się doskonalić. Różni się on od typowej aktywności na siłowni, w tym przypadku koncentrujemy się przede wszystkim na jakości ruchu oraz na kształtowaniu prawidłowych wzorców ruchowych. Nie wykonujemy tu typowych ćwiczeń na maszynach siłowych, lecz wykorzystujemy ciężar ciała oraz przybory takie jak: trx, bosu, foamroller czy piłka szwajcarska. Jest to bardzo ciekawa i efektywna forma aktywności fizycznej dająca podwójne korzyści: poprawia sylwetkę oraz podnosi ogólną sprawność. Trening zostanie dopasowany do Twoich potrzeb i możliwości, dzięki czemu szybko zaczniesz zauważać efekty swojej pracy.

Trening cross

Bardzo intensywne ćwiczenia angażujące jednocześnie wiele grup mięśniowych oraz bazujące na złożonych, wielostawowych ruchach. Jeśli Twoim głównym celem jest zrzucenie zbędnych kilogramów to powinieneś spróbować tego rodzaju treningu, przyśpieszy on Twój metabolizm i znacznie zwiększy wydolność całego organizmu a poziom tkanki tłuszczowej znacznie się obniży. Taki trening może być prawdziwym wyzwaniem, bardzo mocno kształtuje nie tylko ciało ale także charakter ćwiczącego. Jeśli chcesz szybko i sprawnie zmienić swoje ciało, lubisz wyzwania i nie boisz się ciężkiej i systematycznej pracy to wybierz ten rodzaj treningu a z pewnością osiągniesz wyznaczony cel. Umów się na trening a dowiesz się więcej.

Trening TRX

Forma treningu w „zawieszeniu”. Wykorzystujemy specjalne pasy treningowe dzięki którym możemy w łatwy sposób wykonać trening całego ciała. Dużym plusem „trxa” jest możliwość wykonania treningu niemal w każdych warunkach: w domu, na siłowni czy też w parku. Inna zaletą tego systemu ćwiczeń jest niestabilność jaką daje trening w podwieszeniu co mocno zmusza do pracy mięśnie głębokie ciała, poprawiając tym sam stabilizację poszczególnych stawów. Trening w pasach TRX to także kilkaset różnych kombinacji ćwiczeń - możesz być pewien, że nie będzie nudy ani monotonii.

Stretching

Forma aktywności której celem jest przywrócenie lub zachowanie prawidłowego zakresu ruchu w stawach. Wykonywanie rozciągania poza uelastycznianiem stawów niesie ze sobą szereg innych korzyści: poprawia ukrwienie tkanek rozciąganych, przyspiesza usuwanie zbędnych produktów przemiany materii np. kwasu mlekowego po wysiłku, zmniejsza ryzyko kontuzji, daje uczucie relaksu i odprężenia. Jeśli czujesz się nierozciągnięty, masz przykurcze mięśniowe, ograniczoną ruchomość w stawach - ta forma aktywności usprawni i „rozluźni” Twoje ciało.

Masaż mięśniowo - powięziowy

za pomocą wałków piankowych przyczyniający się do zwiększania efektów treningowych. Pomaga zmniejszyć dolegliwości bólowe, polepsza przepływ krwi co umożliwia lepszy transport związków odżywczych do mięśni. Ponadto, wspiera wydalanie zbędnych produktów przemiany materii z mięśni znacznie przyspieszając regenerację. Zmniejsza również napięcie mięśniowe, co przekłada się na większą elastyczność tkanek.

Szczególnie zachęcam Cie do skorzystania z treningów jeśli:
- Zaczynasz swoją przygodę ze sportem lub ćwiczysz od niedawna
- Trenujesz, lecz nie dostrzegasz efektów swojej pracy
- Brakuje Ci systematyczności lub motywacji
- Chcesz upewnić się czy prawidłowo wykonujesz ćwiczenia
- Jesteś po kontuzji, lub po długiej przerwie od ćwiczeń

Treningi realizuję w klubach Body Factory na terenie Warszawy i okolic.
Treningi prowadzę także w terenie lub z dojazdem do domu.
Czas trwania treningu to 60-70 minut.

Cieszę się, że tutaj jesteś - to pierwszy krok do zdrowszego i sprawniejszego ciała!

O mnie

Nazywam się Krzysztof Jeż, jestem absolwentem AWF Warszawa na kierunku wychowanie fizyczne oraz Szkoły Wyższej Almamer na kierunku fizjoterapia.

Ze sportem jestem związany od kilkunastu lat. Pierwsze swoje doświadczenia związane z aktywnością fizyczną zdobyłem jeszcze w szkole podstawowej trenując lekkoatletykę. Później zaczęła się przygoda z wioślarstwem, osiem lat ciężkiego i sumiennego treningu zaowocowało wieloma sukcesami, były to medale Mistrzostw Polski oraz powołania na konsultacje kadry narodowej. Dziś, już jako trener personalny, to ja trenuję i motywuję innych do pracy nad swoim ciałem, mam świadomość, że tylko za pomocą odpowiednio dopasowanego programu treningowego oraz racjonalnego odżywiania można osiągnąć treningowy sukces. Zdaję sobie sprawę, że dzisiejsze tempo życia i brak czasu to problem każdego z nas. Jednak nie jest to przeszkodą do posiadania wymarzonej sylwetki, doskonałego stanu zdrowia, sprawności ruchowej oraz dobrego samopoczucia. Wiem jak to osiągnąć i bardzo chętnie pokażę Ci jak to zrobić. Praca trenera to także ciągły rozwój dlatego systematycznie biorę udział w różnego rodzaju szkoleniach, warsztatach oraz konferencjach związanych z treningiem i fizjoterapią. Próbuję także różnych metod treningowych tak aby znaleźć te najskuteczniejsze, które będę mógł pokazać Tobie. Jak widzisz całe moje życie kręci się wokół sportu, jeśli i Ty chciałbyś/chciałabyś zarazić się sportową pasją oraz zdrowym trybem życia - umów się na trening!

Dodatkowe kursy i szkolenia

Krzysztof Jeż
2015
Kurs badania i fizjoterapii funkcjonalnej stawu kolanowego,

2014
Kurs treningu funkcjonalnego S4,
Kurs treningu funkcjonalnego Body-work : dolna i górna część ciała

2013
Kurs funkcjonalnego treningu medycznego (FMS),
Kurs postępowania w skoliozach idiopatycznych

2012
Kurs instruktora kulturystyki,
Kurs instruktora Pilates

Cennik

Pojedyncze usługi 
Cena za trening jest ustalana indywidualnie, zapraszam do kontaktu
Pakiety usług 
Cena za pakiety treningów jest ustalana indywidualnie, zapraszam do kontaktu

Blog

zdjęcie 1
sie 0
sie 0

Zapobiegaj kontuzjom podczas biegania

Jeśli podejmujesz wysiłek fizyczny a szczególnie biegasz amatorsko powinnaś/powinieneś zwrócić uwagę na pasmo biodrowo – piszczelowe. Nawet jeśli obecnie nie masz żadnych dolegliwości bólowych, zdecydowanie lepiej jest zapobiegać niż leczyć. Pasmo biodrowo – piszczelowe tworzą ścięgna mięśni napinacza powięzi szerokiej oraz pośladkowego wielkiego. Struktura ta biegnie od miednicy po bocznej części uda i kończy się […]

  Read more
Kili-Run-124
cze 0
cze 0

Jak zacząć się ruszać?

Obecnie dominujący siedzący tryb życia nie sprzyja aktywności fizycznej. Zdarza się, że jedynym naszym wysiłkiem w ciągu dnia jest przejście z domu do samochodu a następnie z samochodu do pracy. Jeśli prowadzisz taki mało aktywny tryb życia, fundujesz organizmowi wiele negatywnych bodźców, co z czasem może odbić się na zdrowiu. I takie problemy jak nadwaga, […]

  Read more

Opinie